Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozdílné trávení času mužů a žen: Návrh studentského výzkumného projektu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F17%3A10369870" target="_blank" >RIV/00216208:11310/17:10369870 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozdílné trávení času mužů a žen: Návrh studentského výzkumného projektu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V předchozím čísle Geografických rozhledů vyšel článek představující výzkum genderových rozdílů v trávení času, který objasňoval hlavní rozdíly ve využití času a prostoru mezi muži a ženami v Česku v závislosti na fázi životního cyklu i místě bydliště (venkov x město). Toto téma však nepředstavuje pouze předmět akademického výzkumu, nýbrž se často objevuje i v obecných diskuzích o společenských vztazích a může se také stát zajímavým příspěvkem pro náplň různých společensko-vědních či geografických seminářů ve středoškolské výuce. Cílem tohoto příspěvku je proto návrh struktury a realizace studentského projektu vhodného pro SOČ či jako seminární práce v rámci projektové výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Differences in Spending Time Between Men and Women: Proposal for a Student Research Project

  • Popis výsledku anglicky

    An article presenting research on gender differences in time use and mobility based on the stage of the life cycle and place of residence (rural vs. urban) in the Czech Republic was published in the previous issue of this journal. This topic is not only present in the academic research, but also very often in the society-wide discussion about social relations and can also become an interesting contribution to social science or geography seminars in secondary schools. The aim of this paper is to present the design and the implementation of the student project suitable for seminar work in the context of project-based learning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50701 - Cultural and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    10-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus