Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mapa jako nástroj rozvoje geografického myšlení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F21%3A10432811" target="_blank" >RIV/00216208:11310/21:10432811 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=ofMqnnz.i3" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=ofMqnnz.i3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mapa jako nástroj rozvoje geografického myšlení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Školní geografie prochází dlouhodobým vývojem od &quot;poskytování encyklopedických znalostí&quot; po systematický rozvoj geografického myšlení studentů. Mocným nástrojem pro takový vývoj mohou být mapy. Článek představuje vzdělávací potenciál map, typy mapových dovedností a způsoby strukturování mapových úkolů rozvíjet geografické myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    Map as a tool for the development of geographical thinking

  • Popis výsledku anglicky

    School geography is undergoing long-term development from &quot;delivering encyclopaedic knowledge&quot; to the systematic development of students&apos; geographical thinking. Maps can be a powerful tool for such development. The article presents the educational potential of maps, types of map skills, and ways of structuring map tasks to develop geographical thinking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000302" target="_blank" >TL02000302: Adaptivní aplikace rozvoje mapových dovedností</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    26-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus