Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace deduktivního a induktivního přístupu ve výuce témat regionální geografie v předmětu vlastivěda

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F22%3A10490238" target="_blank" >RIV/00216208:11310/22:10490238 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace deduktivního a induktivního přístupu ve výuce témat regionální geografie v předmětu vlastivěda

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je součástí knihy, která představuje téma produktivní kultury učení a usazuje je do širšího didaktického kontextu. V první části jsou jakožto teoretický rámec představeny tři hlavní oblasti produktivní kultury učení: 1. jasnost, strukturovanost, soudržnost, 2. kognitivní aktivizace, instrumentalizace a semantizace obsahu, 3. podpůrné učební prostředí. Druhou část knihy tvoří 17 didaktických kazuistik zpracovaných týmy oborových didaktiků a učitelů v praxi. Cílem kazuistik je ilustrovat klíčové oblasti produktivní kultury učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of deductive and inductive approach in teaching regional geography topics in the subject of homeland studies

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter is part of a book that introduces the topic of productive learning cultures and places them in a broader didactic context. In the first part, three main areas of a productive learning culture are introduced as a theoretical framework: 1. clarity, structure, coherence, 2. cognitive activation, instrumentalization and semantization of content, 3. supportive learning environment. The second part of the book consists of 17 didactic case studies developed by teams of subject didacticians and practicing teachers. The case studies aim to illustrate key areas of a productive learning culture.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách

  • ISBN

    978-80-280-0240-4

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    359-375

  • Počet stran knihy

    400

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly