Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jeden rok s ChatGPT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F24%3A10483868" target="_blank" >RIV/00216208:11310/24:10483868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15452/DIDSCI.2024" target="_blank" >10.15452/DIDSCI.2024</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jeden rok s ChatGPT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje roční zkušenosti s nástrojem umělé inteligence, který dosahuje nebývalého rozmachu.ChatGPT začal ovlivňovat mnoho oborů lidské činnosti, vzdělávání nevyjímaje. Během posledního roku jsme prošli podrobnou rešeršní činností, která byla zaměřena na SWOT analýzu ChatGPT. S pomocí chatbota jsme připravili laboratorní cvičení, o kterém jsme napsali článek. Zkoušeli jsme využití grafických nástrojů umělé inteligence ve výuce.Předmětem jedné z bakalářských prací byla analýza učebnic pomocí ChatGPT. S pomocí širokého týmu jsme podali žádost na Grantovou agenturu s projektem, který řeší možný vliv umělé inteligence na klíčové kompetence a motivaci žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    One Year with ChatGPT

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to a year of experience with an artificial intelligence tool that is achieving unprecedented growth.ChatGPT has begun to influence many areas of human activity, including education. Over the past year, we have conducted detailed research activities focused on the SWOT analysis of ChatGPT. With the help of a chatbot, we prepared a laboratory exercise about which we wrote an article. We tested the use of graphical artificial intelligence tools in teaching.One of the bachelor theses was about the analysis of textbooks using ChatGPT. With the help of a large team, we submitted an application to the Grant Agency with a project dealing with the possible influence of artificial intelligence on key competencies and motivation of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DidSci 2024+ 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences (Sborník příspěvků)

  • ISBN

    978-80-7599-443-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    42-43

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita, Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    25. 6. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku