Jeden rok s ChatGPT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F24%3A10483868" target="_blank" >RIV/00216208:11310/24:10483868 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/88</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15452/DIDSCI.2024" target="_blank" >10.15452/DIDSCI.2024</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jeden rok s ChatGPT
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje roční zkušenosti s nástrojem umělé inteligence, který dosahuje nebývalého rozmachu.ChatGPT začal ovlivňovat mnoho oborů lidské činnosti, vzdělávání nevyjímaje. Během posledního roku jsme prošli podrobnou rešeršní činností, která byla zaměřena na SWOT analýzu ChatGPT. S pomocí chatbota jsme připravili laboratorní cvičení, o kterém jsme napsali článek. Zkoušeli jsme využití grafických nástrojů umělé inteligence ve výuce.Předmětem jedné z bakalářských prací byla analýza učebnic pomocí ChatGPT. S pomocí širokého týmu jsme podali žádost na Grantovou agenturu s projektem, který řeší možný vliv umělé inteligence na klíčové kompetence a motivaci žáků.
Název v anglickém jazyce
One Year with ChatGPT
Popis výsledku anglicky
The article is devoted to a year of experience with an artificial intelligence tool that is achieving unprecedented growth.ChatGPT has begun to influence many areas of human activity, including education. Over the past year, we have conducted detailed research activities focused on the SWOT analysis of ChatGPT. With the help of a chatbot, we prepared a laboratory exercise about which we wrote an article. We tested the use of graphical artificial intelligence tools in teaching.One of the bachelor theses was about the analysis of textbooks using ChatGPT. With the help of a large team, we submitted an application to the Grant Agency with a project dealing with the possible influence of artificial intelligence on key competencies and motivation of students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DidSci 2024+ 12th International Conference on Research in Didactics of the Sciences (Sborník příspěvků)
ISBN
978-80-7599-443-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
42-43
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
25. 6. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—