Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak překonat limity začlenění GIS do výuky? aneb Méně než 15 minut od babičky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F24%3A10484509" target="_blank" >RIV/00216208:11310/24:10484509 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=eyA8at~HH9" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=eyA8at~HH9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak překonat limity začlenění GIS do výuky? aneb Méně než 15 minut od babičky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Využívání GIS ve výuce si učitelé velmi často spojují s množstvím limitů a komplikací, které takovou výuku provází. Proto se raději využití GIS v hodinách vyhýbají. Jsou ale tyto obavy oprávněné, nebo se jedná ve většině případů o problémy překonané či překonatelné? Článek přináší ukázkovou 45minutovou lekci do výuky zeměpisu na základních školách, která má za cíl učitelům ukázat, že množství faktorů limitující implementaci GIS je již překonáno a využití GIS ve výuce je mnohem jednodušší, než se na první pohled může zdát.

  • Název v anglickém jazyce

    How to overcome the limits of incorporating GIS in education? or Less than 15 minutes from grandma

  • Popis výsledku anglicky

    How to overcome the limits of incorporating GIS in education? Teachers are often worried about the use of GIS in the classroom. These concerns are related to the many limitations and complications teachers associate with teaching with GIS. As a result they do not include GIS in their lessons. But are these concerns real, or are they mostly overcome? This article presents a sample 45-minute lesson for the subject of geography at a lower secondary school, which aims to show teachers that many of the factors limiting the implementation of GIS have been overcome and that using GIS in the classroom is much easier than it may seem.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    33

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    28-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus