Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role of online supportive environment in professional development of in-service teachers - case of TELMAE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F06%3A10069713" target="_blank" >RIV/00216208:11320/06:10069713 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Role of online supportive environment in professional development of in-service teachers - case of TELMAE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    he paper provides a structured overview drawing on the results of the first four years of a country-wide activity focused on professional development of science teachers. This activity, organized by the Laboratory of Distance Education, Charles University in Prague within the framework of the State Information Policy (SIP) in Education Program, started in 2001, and it has become one of the top online learning activities in the country. The paper introduces the whole developed system of in-service teacher training on a "voluntary basis" and focuses on the TELMAE Science Teachers' Online Supportive Environment, developed also at the Laboratory of Distance Education at Charles University.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of online supportive environment in professional development of in-service teachers - case of TELMAE

  • Popis výsledku anglicky

    he paper provides a structured overview drawing on the results of the first four years of a country-wide activity focused on professional development of science teachers. This activity, organized by the Laboratory of Distance Education, Charles University in Prague within the framework of the State Information Policy (SIP) in Education Program, started in 2001, and it has become one of the top online learning activities in the country. The paper introduces the whole developed system of in-service teacher training on a "voluntary basis" and focuses on the TELMAE Science Teachers' Online Supportive Environment, developed also at the Laboratory of Distance Education at Charles University.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Education for the 21st Century ? Impact of ICT and Digital Resources

  • ISBN

    0-387-34627-9

  • ISSN

    1571-5736

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Springer-Verlag GmbH

  • Místo vydání

    Santiago de Chile

  • Místo konání akce

    Santiogo, Chile

  • Datum konání akce

    21. 8. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000239949700044