Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSH Tools for Game Agent Development by Students and Non-Programmers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F06%3A10084042" target="_blank" >RIV/00216208:11320/06:10084042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    POSH Tools for Game Agent Development by Students and Non-Programmers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Agent based systems are becoming popular outside the agents research community, among biologist, artists and in the game industry. Yet tools are lacking that facilitate non-expert agent developers building complicated agents for modelling and systems. Asa part of our own agent-based research programmes we have been developing such tools. In this paper, we review the progress made, highlighting issues of usability. Examples of agents developed in these tools are also given, with an emphasis on intelligent virtual combat agents situated in Unreal Tournament.

  • Název v anglickém jazyce

    POSH Tools for Game Agent Development by Students and Non-Programmers

  • Popis výsledku anglicky

    Agent based systems are becoming popular outside the agents research community, among biologist, artists and in the game industry. Yet tools are lacking that facilitate non-expert agent developers building complicated agents for modelling and systems. Asa part of our own agent-based research programmes we have been developing such tools. In this paper, we review the progress made, highlighting issues of usability. Examples of agents developed in these tools are also given, with an emphasis on intelligent virtual combat agents situated in Unreal Tournament.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET100300517" target="_blank" >1ET100300517: Metody inteligentních systémů a jejich aplikace při dobývání znalostí a zpracování přirozeného jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9th International Conference on Computer Games (CGAMES)

  • ISBN

    0-9549016-2-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Wolverhampton

  • Místo vydání

    Wolverhampton

  • Místo konání akce

    Dublin

  • Datum konání akce

    22. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku