Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F07%3A00004973" target="_blank" >RIV/00216208:11320/07:00004973 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11320/08:00100361

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pogamut 2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pogamut 2 is a project aimed at prototyping virtual beings (called agents). It is a platform designed to facilitate creation and debugging of these beings. The principal part is an IDE, which is a Netbeans plugin that enables a user to code a logic of and agent and then debug the agent and run it in the virtual environment. Pogamut 2 is using Unreal Tournament 2004 as an environment for agents. The IDE creates agent in the environment, controls it and enables on-the-fly debug, parameter view and modification. A user can also confirm agent's behaviour visually or enter the environment with his avatar and interact with agents.

  • Název v anglickém jazyce

    Pogamut 2

  • Popis výsledku anglicky

    Pogamut 2 is a project aimed at prototyping virtual beings (called agents). It is a platform designed to facilitate creation and debugging of these beings. The principal part is an IDE, which is a Netbeans plugin that enables a user to code a logic of and agent and then debug the agent and run it in the virtual environment. Pogamut 2 is using Unreal Tournament 2004 as an environment for agents. The IDE creates agent in the environment, controls it and enables on-the-fly debug, parameter view and modification. A user can also confirm agent's behaviour visually or enter the environment with his avatar and interact with agents.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET100300517" target="_blank" >1ET100300517: Metody inteligentních systémů a jejich aplikace při dobývání znalostí a zpracování přirozeného jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče