Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Popis výsledku

Pogamut 2 je aplikace pro prototypování chování umělých bytostí. Hlavní část tvoří tzv. IDE. Aplikace umožňuje vyvíjet řídící logiku bytostí a nabízí podpůrné ladící nástroje. Jako virtuální svět pro umělé bytosti je použit software Unreal Tournament 2004.

Klíčová slova

Pogamut2

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pogamut 2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pogamut 2 is a project aimed at prototyping virtual beings (called agents). It is a platform designed to facilitate creation and debugging of these beings. The principal part is an IDE, which is a Netbeans plugin that enables a user to code a logic of and agent and then debug the agent and run it in the virtual environment. Pogamut 2 is using Unreal Tournament 2004 as an environment for agents. The IDE creates agent in the environment, controls it and enables on-the-fly debug, parameter view and modification. A user can also confirm agent's behaviour visually or enter the environment with his avatar and interact with agents.

  • Název v anglickém jazyce

    Pogamut 2

  • Popis výsledku anglicky

    Pogamut 2 is a project aimed at prototyping virtual beings (called agents). It is a platform designed to facilitate creation and debugging of these beings. The principal part is an IDE, which is a Netbeans plugin that enables a user to code a logic of and agent and then debug the agent and run it in the virtual environment. Pogamut 2 is using Unreal Tournament 2004 as an environment for agents. The IDE creates agent in the environment, controls it and enables on-the-fly debug, parameter view and modification. A user can also confirm agent's behaviour visually or enter the environment with his avatar and interact with agents.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče

Druh výsledku

A - Audiovizuální tvorba

A

CEP

JC - Počítačový hardware a software

Rok uplatnění

2008