Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Induktivní modely uživatelských preferencí pro sémantický web

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F07%3A00005153" target="_blank" >RIV/00216208:11320/07:00005153 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inductive Models of User Preferences for Semantic Web

  • Popis výsledku v původním jazyce

    User preferences became recently a hot topic. The massive use of internet shops and social webs require the presence of a user mod- elling, which helps users to orient them selfs on a page. There are many different approaches to model user preferences. In this paper, we will overview the current state-of-the-art in the area of acquisition of user preferences and their induction. Main focus will be on the models of user preferences and on the induction of these models, but also the process of extractingpreferences from the user behaviour will be studied. We will also present our contribution to the probabilistic user models.

  • Název v anglickém jazyce

    Inductive Models of User Preferences for Semantic Web

  • Popis výsledku anglicky

    User preferences became recently a hot topic. The massive use of internet shops and social webs require the presence of a user mod- elling, which helps users to orient them selfs on a page. There are many different approaches to model user preferences. In this paper, we will overview the current state-of-the-art in the area of acquisition of user preferences and their induction. Main focus will be on the models of user preferences and on the induction of these models, but also the process of extractingpreferences from the user behaviour will be studied. We will also present our contribution to the probabilistic user models.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CEUR Workshop Proceedings

  • ISSN

    1613-0073

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    235

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Neuveden

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    108-119

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus