Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

3D Immersion in Virtual Agents Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F08%3A00100249" target="_blank" >RIV/00216208:11320/08:00100249 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    3D Immersion in Virtual Agents Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Many projects featuring intelligent virtual agents have emerged in last years, but not many reports on their advances in education. This paper presents the curricula of a university course on Modelling Behaviour of Human and Animal-like Agents, includinga seminar in which students develop their own virtual agents using a toolkit we have developed. This course has been also scaled for a workshop with computer science high-school students. An evaluation of the course is presented and main lessons learnedoverviewed. The paper also explicitly formulates the teaching methodology underpinning the course and outlines several general questions hoping to start a broader discussion on educational issues related to the field of intelligent virtual agents.

  • Název v anglickém jazyce

    3D Immersion in Virtual Agents Education

  • Popis výsledku anglicky

    Many projects featuring intelligent virtual agents have emerged in last years, but not many reports on their advances in education. This paper presents the curricula of a university course on Modelling Behaviour of Human and Animal-like Agents, includinga seminar in which students develop their own virtual agents using a toolkit we have developed. This course has been also scaled for a workshop with computer science high-school students. An evaluation of the course is presented and main lessons learnedoverviewed. The paper also explicitly formulates the teaching methodology underpinning the course and outlines several general questions hoping to start a broader discussion on educational issues related to the field of intelligent virtual agents.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET100300517" target="_blank" >1ET100300517: Metody inteligentních systémů a jejich aplikace při dobývání znalostí a zpracování přirozeného jazyka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lecture Notes in Computer Science

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5334

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000261687100011

  • EID výsledku v databázi Scopus