Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reálné vzdálené experimenty přenášené Internetem - základní část Integrovaného e-Learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F08%3A00100512" target="_blank" >RIV/00216208:11320/08:00100512 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28110/08:63507322

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Real remote physics experiments across Internet - inherent part of Integrated e-Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The implementation of the real remote experiments across the Internet into teaching process, up till now not available, enables introduction of Integrated e-Learning, composed of three components: the real remote experiments across the Internet (with remote laboratory system with data transfer using Intelligent School Experimental System (ISES) as hardware and ISES WEB Control kit as software), the simulation applets and the electronic interactive textbooks. In conclusion we summarize the achieved experience with remote experiments.

  • Název v anglickém jazyce

    Real remote physics experiments across Internet - inherent part of Integrated e-Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The implementation of the real remote experiments across the Internet into teaching process, up till now not available, enables introduction of Integrated e-Learning, composed of three components: the real remote experiments across the Internet (with remote laboratory system with data transfer using Intelligent School Experimental System (ISES) as hardware and ISES WEB Control kit as software), the simulation applets and the electronic interactive textbooks. In conclusion we summarize the achieved experience with remote experiments.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1P05ME735" target="_blank" >1P05ME735: Fotovoltaické články založené na polymerních objemových heteropřechodech</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Online Engineering (iJOE)

  • ISSN

    1861-2121

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus