Interactive hydraulic erosion on the GPU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F08%3A10031845" target="_blank" >RIV/00216208:11320/08:10031845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Interactive hydraulic erosion on the GPU
Popis výsledku v původním jazyce
We describe an algorithm that simulates how water moves over a terrain, and how water erodes the terrain in the process.
Název v anglickém jazyce
Interactive hydraulic erosion on the GPU
Popis výsledku anglicky
We describe an algorithm that simulates how water moves over a terrain, and how water erodes the terrain in the process.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ShaderX7: Advanced Rendering Techniques
ISBN
1-58450-598-2
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Počet stran knihy
773
Název nakladatele
Charles River Media
Místo vydání
neuveden
Kód UT WoS kapitoly
—