Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

An Anisotropic BRDF Model for Fitting and Monte Carlo Rendering

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F10%3A10031843" target="_blank" >RIV/00216208:11320/10:10031843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    An Anisotropic BRDF Model for Fitting and Monte Carlo Rendering

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper we propose a new physically plausible, anisotropic Bidirectional Reflectance Distribution Function (BRDF) for fitting and for importance sampling in global illumination rendering. We demonstrate that the new model is better in data fittingthan existing BRDF models. We also describe efficient schemes for sampling the proposed anisotropic BRDF model. Furthermore, we test it on a GPU-based real-time rendering algorithm and show that material design can be done with this anisotropic BRDF model effectively. We also show that the new model has effective real-time rendering performance.

  • Název v anglickém jazyce

    An Anisotropic BRDF Model for Fitting and Monte Carlo Rendering

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we propose a new physically plausible, anisotropic Bidirectional Reflectance Distribution Function (BRDF) for fitting and for importance sampling in global illumination rendering. We demonstrate that the new model is better in data fittingthan existing BRDF models. We also describe efficient schemes for sampling the proposed anisotropic BRDF model. Furthermore, we test it on a GPU-based real-time rendering algorithm and show that material design can be done with this anisotropic BRDF model effectively. We also show that the new model has effective real-time rendering performance.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Computer Graphics (ACM)

  • ISSN

    0097-8930

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    44

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus