Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evolution of GameBots project

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F12%3A10126378" target="_blank" >RIV/00216208:11320/12:10126378 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-642-33542-6_37" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-642-33542-6_37</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-33542-6_37" target="_blank" >10.1007/978-3-642-33542-6_37</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evolution of GameBots project

  • Popis výsledku v původním jazyce

    GameBots is a project started in early 2000s by A. N. Marshall and G. A. Kaminka. The project aims at providing researchers a real-time virtual environment testbed for their agents. GameBots utilized environment of Unreal Tournament first-person shootergame providing several scenarios for the agents. GameBots project was continued by several research groups resulting in many interesting applications. In this paper we summarize evolution of the GameBots project and contributions made since the first appearance. We focus on Pogamut GameBots branch which has been steadily developed for six years with many improvements and optimizations.

  • Název v anglickém jazyce

    Evolution of GameBots project

  • Popis výsledku anglicky

    GameBots is a project started in early 2000s by A. N. Marshall and G. A. Kaminka. The project aims at providing researchers a real-time virtual environment testbed for their agents. GameBots utilized environment of Unreal Tournament first-person shootergame providing several scenarios for the agents. GameBots project was continued by several research groups resulting in many interesting applications. In this paper we summarize evolution of the GameBots project and contributions made since the first appearance. We focus on Pogamut GameBots branch which has been steadily developed for six years with many improvements and optimizations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP103%2F10%2F1287" target="_blank" >GAP103/10/1287: PlanEx: Propojení plánování a provádění plánů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lecture Notes in Computer Science

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7522

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7522

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    397-400

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus