Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace informačních a komunikačních technologií jako prostředek aktivního přístupu žáků k matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F12%3A10128175" target="_blank" >RIV/00216208:11320/12:10128175 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace informačních a komunikačních technologií jako prostředek aktivního přístupu žáků k matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práce je věnována vlivu moderních technologií na vyučování matematice. Postupně jsou rozebírány klady a rizika integrace grafických kalkulátorů, programů dynamické geometrie a internetu, a to zejména z hlediska osvojování matematických vědomostí a dovedností žáků na střední škole. Práce současně podává přehled i hodnocení výsledků českých i zahraničních výzkumů zaměřených na integraci moderních technologií do školské matematiky. Na základě analýzy přínosů a rizik uvedených technologií byl vytvořen soubor vhodných matematických činností a typů úloh pro začlenění ICT s důrazem na rozvíjení aktivního přístupu žáků k matematice.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of information and communication technologies as a means of active approach of students to mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The book is devoted to the influence of modern technology in teaching mathematics. Gradually, it addresses the merits and risks of integration of graphic calculators, dynamic geometry programs and the Internet, particularly with respect to the acquisition of mathematical knowledge and skills of students at secondary school.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7290-583-6

  • Počet stran knihy

    300

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy