Integrace informačních a komunikačních technologií jako prostředek aktivního přístupu žáků k matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F12%3A10128175" target="_blank" >RIV/00216208:11320/12:10128175 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace informačních a komunikačních technologií jako prostředek aktivního přístupu žáků k matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Práce je věnována vlivu moderních technologií na vyučování matematice. Postupně jsou rozebírány klady a rizika integrace grafických kalkulátorů, programů dynamické geometrie a internetu, a to zejména z hlediska osvojování matematických vědomostí a dovedností žáků na střední škole. Práce současně podává přehled i hodnocení výsledků českých i zahraničních výzkumů zaměřených na integraci moderních technologií do školské matematiky. Na základě analýzy přínosů a rizik uvedených technologií byl vytvořen soubor vhodných matematických činností a typů úloh pro začlenění ICT s důrazem na rozvíjení aktivního přístupu žáků k matematice.
Název v anglickém jazyce
Integration of information and communication technologies as a means of active approach of students to mathematics
Popis výsledku anglicky
The book is devoted to the influence of modern technology in teaching mathematics. Gradually, it addresses the merits and risks of integration of graphic calculators, dynamic geometry programs and the Internet, particularly with respect to the acquisition of mathematical knowledge and skills of students at secondary school.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7290-583-6
Počet stran knihy
300
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—