Model based segmentation of TV advertising scheduling patterns
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F13%3A10144238" target="_blank" >RIV/00216208:11320/13:10144238 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31160/13:00042464
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Model based segmentation of TV advertising scheduling patterns
Popis výsledku v původním jazyce
This paper employs a model based classification for longitudinal data to identify typical scheduling patterns of TV sponsorship spots which is a type of TV advertisement.
Název v anglickém jazyce
Model based segmentation of TV advertising scheduling patterns
Popis výsledku anglicky
This paper employs a model based classification for longitudinal data to identify typical scheduling patterns of TV sponsorship spots which is a type of TV advertisement.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 28th International Workshop on Statistical Modelling
ISBN
978-88-96251-49-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
655-658
Název nakladatele
Instituto Poligrafico Europeo | Casa editrice
Místo vydání
Palermo, Itálie
Místo konání akce
Palermo, Itálie
Datum konání akce
8. 7. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—