Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Procedural Modelling of Urban Road Networks

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F14%3A10289460" target="_blank" >RIV/00216208:11320/14:10289460 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1111/cgf.12283" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1111/cgf.12283</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1111/cgf.12283" target="_blank" >10.1111/cgf.12283</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Procedural Modelling of Urban Road Networks

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We present a model for growing procedural road networks in and close to cities. The main idea of our paper is that a city cannot be meaningfully simulated without taking its neighbourhood into account. A simple traffic simulation that considers this neighbourhood is then used to grow new major roads and to influence the locations of minor road growth. Waterways are introduced and used to help position the city nuclei on the map. The resulting cities are formed by allowing several smaller settlements togrow together and to form a rich road structure, much like in real world, and require only minimal per-city input, allowing for batch generation.

  • Název v anglickém jazyce

    Procedural Modelling of Urban Road Networks

  • Popis výsledku anglicky

    We present a model for growing procedural road networks in and close to cities. The main idea of our paper is that a city cannot be meaningfully simulated without taking its neighbourhood into account. A simple traffic simulation that considers this neighbourhood is then used to grow new major roads and to influence the locations of minor road growth. Waterways are introduced and used to help position the city nuclei on the map. The resulting cities are formed by allowing several smaller settlements togrow together and to form a rich road structure, much like in real world, and require only minimal per-city input, allowing for batch generation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Computer Graphics Forum [online]

  • ISSN

    1467-8659

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    33

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    132-142

  • Kód UT WoS článku

    000342802200009

  • EID výsledku v databázi Scopus