Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Počítačové modelování versus tradiční přístupy ve výuce deskriptivní geometrie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F16%3A10334574" target="_blank" >RIV/00216208:11320/16:10334574 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Počítačové modelování versus tradiční přístupy ve výuce deskriptivní geometrie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se zaměříme na možné přístupy ve výuce deskriptivní geometrie na Matematicko-fyzikální fakultě UK. Především se budeme věnovat možnostem počítačového modelování. Rovněž uvedeme důvody, proč je důležité neopouštět klasické rýsování a tradiční přístupy ve výuce. Ukážeme možnosti využití 3D počítačového modelování na konkrétních příkladech ploch technické praxe, tedy oblasti, kterou se DG zabývá, a návrhy propojení s počítačovou geometrií.

  • Název v anglickém jazyce

    Computer Modeling versus Traditional Teaching of Descriptive Geometry

  • Popis výsledku anglicky

    The possible innovations of teaching descriptive geometry (including 3D computer modelling and the creation of new study materials and web support for descriptive geometry) are discussed. These methods are put into contrast with traditional teaching approaches. The description of the upcoming textbook on descriptive geometry for undergraduate students is presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků konference Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol

  • ISBN

    978-80-86843-52-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    119-124

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Srní

  • Datum konání akce

    10. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku