Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spatial Orientation and 3D Geometry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F17%3A10359793" target="_blank" >RIV/00216208:11320/17:10359793 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-50340-0_25" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-50340-0_25</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-50340-0_25" target="_blank" >10.1007/978-3-319-50340-0_25</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Spatial Orientation and 3D Geometry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We have created several programs and games to support the ability to realize movement and position in space. Another, and an even more challenging, way of training and applying spatial abilities is trying to solve abstract spatial problems. The ability to solve spatial geometry problems is very important, for example, for engineering students. We encourage teachers to include new types of tasks in their math lessons, which is the main idea of this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Spatial Orientation and 3D Geometry

  • Popis výsledku anglicky

    We have created several programs and games to support the ability to realize movement and position in space. Another, and an even more challenging, way of training and applying spatial abilities is trying to solve abstract spatial problems. The ability to solve spatial geometry problems is very important, for example, for engineering students. We encourage teachers to include new types of tasks in their math lessons, which is the main idea of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interactive Collaborative Learning Proceedings of the 19th ICL Conference - Volume 2

  • ISBN

    978-3-319-50339-4

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    285-292

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Belfast; United Kingdom

  • Datum konání akce

    21. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku