Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Decoding customer experiences in rail transport service: application of hybrid sentiment analysis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11320%2F23%3ANPJTYMC4" target="_blank" >RIV/00216208:11320/23:NPJTYMC4 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/10.1007/s12469-021-00289-7" target="_blank" >https://link.springer.com/10.1007/s12469-021-00289-7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/s12469-021-00289-7" target="_blank" >10.1007/s12469-021-00289-7</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Decoding customer experiences in rail transport service: application of hybrid sentiment analysis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    "The paper aims to enhance customers’ satisfaction levels by identifying improvements in the service quality of the rail transport industry in developing countries such as India. A multi-algorithmic combination of a LEXICON analysis and a Naïve Bayes machine learning hybrid approach to sentiment analysis is performed for identifying passengers’ opinions on the services provided by Indian Railways."

  • Název v anglickém jazyce

    Decoding customer experiences in rail transport service: application of hybrid sentiment analysis

  • Popis výsledku anglicky

    "The paper aims to enhance customers’ satisfaction levels by identifying improvements in the service quality of the rail transport industry in developing countries such as India. A multi-algorithmic combination of a LEXICON analysis and a Naïve Bayes machine learning hybrid approach to sentiment analysis is performed for identifying passengers’ opinions on the services provided by Indian Railways."

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    "Public Transport"

  • ISSN

    1866-749X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    31-60

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus