Model tvorby profesního standardu učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F01%3A00100839" target="_blank" >RIV/00216208:11410/01:00100839 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Model tvorby profesního standardu učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Výklad tvorby profesního standardu učitelů na bázi kontinuity, systémového přístupu a využitelnosti v praxi.
Název v anglickém jazyce
The model of creation of the teacher professional standard
Popis výsledku anglicky
The explanation of creation of the teacher professional standard based on continuity and system approach and practice use.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LS20006" target="_blank" >LS20006: Podpora práce učitelů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Sborník z celostátní konference. 2. díl.
ISBN
80-7290-059-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
23-27
Název nakladatele
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—