Implementing CLIL. Teaching Mathematics in English to Czech Learners
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000464" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000464 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Implementing CLIL. Teaching Mathematics in English to Czech Learners
Popis výsledku v původním jazyce
Teachers' strategies when teaching mathematics through a foreign language are discussed. Techer's reactions to students' innocence of terminology are presented.
Název v anglickém jazyce
Implementing CLIL. Teaching Mathematics in English to Czech Learners
Popis výsledku anglicky
Teachers' strategies when teaching mathematics through a foreign language are discussed. Techer's reactions to students' innocence of terminology are presented.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0809" target="_blank" >GA406/02/0809: Různé podoby jazyka a jejich vliv na formování poznávacích procesů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Multilingual Mathematics Group
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
19-23
Název nakladatele
MMG
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
Norwich
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—