Geometry is more than patterns
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000473" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000473 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
švédština
Název v původním jazyce
Geometri ar mer an monster
Popis výsledku v původním jazyce
Malet var att visa kommunikationens inverkan pa upptackargladje och dess betydelse for forstaelsen av geometriska begrepp, egenskaperoch relationen.
Název v anglickém jazyce
Geometry is more than patterns
Popis výsledku anglicky
The article shows the importance of communication in geometry and demonstrates the use of constructive teaching methods for the teaching of geometry.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Namnaren
ISSN
0348-2723
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
4/29
Stát vydavatele periodika
SE - Švédské království
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
16-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—