Promoting students' meaningful learning in two different classroom environments
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000493" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000493 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Promoting students' meaningful learning in two different classroom environments
Popis výsledku v původním jazyce
The development of students' understanding of mathematical concepts in the constructivist learning environment is analysed in two 9th grade classes with different previous teaching experiences. The results are illustrated by the topic Functions.
Název v anglickém jazyce
Promoting students' meaningful learning in two different classroom environments
Popis výsledku anglicky
The development of students' understanding of mathematical concepts in the constructivist learning environment is analysed in two 9th grade classes with different previous teaching experiences. The results are illustrated by the topic Functions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 26th Annual Conference - International Group for the Psychology of Mathematics Education
ISBN
0-9539983-6-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
233-240
Název nakladatele
University of East Anglia
Místo vydání
Norwich
Místo konání akce
Norwich
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—