Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Promoting students' meaningful learning in two different classroom environments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000493" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Promoting students' meaningful learning in two different classroom environments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The development of students' understanding of mathematical concepts in the constructivist learning environment is analysed in two 9th grade classes with different previous teaching experiences. The results are illustrated by the topic Functions.

  • Název v anglickém jazyce

    Promoting students' meaningful learning in two different classroom environments

  • Popis výsledku anglicky

    The development of students' understanding of mathematical concepts in the constructivist learning environment is analysed in two 9th grade classes with different previous teaching experiences. The results are illustrated by the topic Functions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 26th Annual Conference - International Group for the Psychology of Mathematics Education

  • ISBN

    0-9539983-6-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    233-240

  • Název nakladatele

    University of East Anglia

  • Místo vydání

    Norwich

  • Místo konání akce

    Norwich

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku