Development of the Curikula in Czech Republic after the Year 1989 Comparing with the Curricula before Year 1989
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000532" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000532 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Entwicklung der Lehrpläne in der Tschechischen Republik nach dem Jahr 1989, im Vergleich mit den Lehrplänen vor 1989
Popis výsledku v původním jazyce
Entwicklung der Lehrplaene für die Lehrer vor und nach der Revolution im Jahre 1989 an der Paed.Fak. UK in Prag.
Název v anglickém jazyce
Development of the Curikula in Czech Republic after the Year 1989 Comparing with the Curricula before Year 1989
Popis výsledku anglicky
Development of the Curricula for Teacher befor and after Velvet Revolution in Year 1989 on Fac. of Educ. of UK in Prague
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Grundschullehrerinnen und-lehrerausbildung in den Humanwissenschaften Tschechien - Österreich
ISBN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
225-228
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Peter Lang
Místo vydání
Frankfurt a.M. u.a.
Kód UT WoS kapitoly
—