Technology and Information Education in Teachers' Training from the Curricular and Conceptual Perspective
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000548" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000548 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Technology and Information Education in Teachers' Training from the Curricular and Conceptual Perspective
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá kurikulární a obsahovou problematikou technické a informační výchovy v přípravě učitelů
Název v anglickém jazyce
Technology and Information Education in Teachers' Training from the Curricular and Conceptual Perspective
Popis výsledku anglicky
Článek se zabývá kurikulární a obsahovou problematikou technické a informační výchovy v přípravě učitelů
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Materialy - Konferencje NR 70 - Multimedia w dydaktyce techniki
ISSN
1232-5848
e-ISSN
—
Svazek periodika
2002
Číslo periodika v rámci svazku
70
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
109
Strana od-do
189-297
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—