Klíčové koncepty v současných proměnách učitelského vzdělávání - konstruktivistické přístupy, reflexe a sebereflexe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F02%3A00000553" target="_blank" >RIV/00216208:11410/02:00000553 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klíčové koncepty v současných proměnách učitelského vzdělávání - konstruktivistické přístupy, reflexe a sebereflexe
Popis výsledku v původním jazyce
Výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo ověřit účinnost nových metod v učitelském vzdělávání s cílem rozvoje profesní identity studentů prostřednictvím konstruktivistických přístupů a sebereflektivních technik
Název v anglickém jazyce
Key concepts in the current changes of teacher education - social constructivist approaches, reflection and self-reflection
Popis výsledku anglicky
Results of action research verifying of the new methods om teacher education aiming at the development of the student professional identity through constructivist concepts and self-reflection
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum školy a učitele
ISBN
80-7290-089-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
71-72
Název nakladatele
ČAPV, UK - PedF
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—