Emergence of mathematical knowledge structures. Introspection
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F03%3A00009065" target="_blank" >RIV/00216208:11410/03:00009065 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Emergence of mathematical knowledge structures. Introspection
Popis výsledku v původním jazyce
The theory of abstraction in context is used for the interpretation of introspective data. The research tool is a finite arithmetic structure restricted arithmetic based on congruence modulo 99.
Název v anglickém jazyce
Emergence of mathematical knowledge structures. Introspection
Popis výsledku anglicky
The theory of abstraction in context is used for the interpretation of introspective data. The research tool is a finite arithmetic structure restricted arithmetic based on congruence modulo 99.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of PME27 and PME-NA25
ISBN
0771-100X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
251-258
Název nakladatele
CRDG, University of Hawaii
Místo vydání
Honolulu
Místo konání akce
Honolulu
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—