Patterns & Conjecture
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F03%3A00009117" target="_blank" >RIV/00216208:11410/03:00009117 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11410/03:00110053
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Patterns & Conjecture
Popis výsledku v původním jazyce
From exposure to many forms of pattern pupils can begin to conjecture about the patterns they see to predict what the subsequent and general terms might be. Some examples of conjecturing are given.
Název v anglickém jazyce
Patterns & Conjecture
Popis výsledku anglicky
From exposure to many forms of pattern pupils can begin to conjecture about the patterns they see to predict what the subsequent and general terms might be. Some examples of conjecturing are given.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F01%2FP090" target="_blank" >GP406/01/P090: Aritmetická struktura jako proceptuální transfer</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SEMT'03 International Symposium Elementary Maths Teaching
ISBN
80-7290-132-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
305
Strana od-do
104-408
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—