Záporná čísla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010762" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010762 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Záporná čísla
Popis výsledku v původním jazyce
Důvody didaktické náročnosti pojmu záporné číslo. Konceptuální a procesuální generické modely. Dramatizace jako edukační nástroj.
Název v anglickém jazyce
Negative numbers
Popis výsledku anglicky
Reasons of didactical demandness of a concept of negative number. Conceptual and processual generic models. Dramatization as an educational tool.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky
ISBN
80-7290-189-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
327-342
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—