Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Záporná čísla

Popis výsledku

Důvody didaktické náročnosti pojmu záporné číslo. Konceptuální a procesuální generické modely. Dramatizace jako edukační nástroj.

Klíčová slova

Negativenumbers

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Záporná čísla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Důvody didaktické náročnosti pojmu záporné číslo. Konceptuální a procesuální generické modely. Dramatizace jako edukační nástroj.

  • Název v anglickém jazyce

    Negative numbers

  • Popis výsledku anglicky

    Reasons of didactical demandness of a concept of negative number. Conceptual and processual generic models. Dramatization as an educational tool.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky

  • ISBN

    80-7290-189-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    327-342

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2004