Strategie budování didaktiky informační výchovy cestou hledání invariantních elementů znalostí a dovedností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010857" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010857 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie budování didaktiky informační výchovy cestou hledání invariantních elementů znalostí a dovedností
Popis výsledku v původním jazyce
Informační výchova, hierarchie elementárních znalostí a vědomostí.
Název v anglickém jazyce
Building the theory of information technology education by searching for no-variant elements of knowledge and skills
Popis výsledku anglicky
Theory of ICT education, hierarchy of key knowledge and abilities.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—