Analýza didaktických situací zaměřená na slovní úlohy ve vyučování matematice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F04%3A00010862" target="_blank" >RIV/00216208:11410/04:00010862 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza didaktických situací zaměřená na slovní úlohy ve vyučování matematice
Popis výsledku v původním jazyce
Článek vychází z teorie didaktických situací v matematice a je zaměřen se na otázky zařazování slovních úloh do vyučování matematce.
Název v anglickém jazyce
Analysis of didactical situations with focus on word problems in teaching mathematics
Popis výsledku anglicky
The article is rooted in the theory of didactical situation in mathematics and focuses on the use of word problems in teaching/learning mathematics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Jarní škola doktorských studií 2004
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
26-32
Název nakladatele
UK-PedF-Oborová rada Didaktika matematiky
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—