Kulturní a lingvistické problémy použití autentických učebnic při výuce matematiky v cizím jazyce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00010569" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00010569 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Cultural and linguistic problems of the use of authentic textbooks when teaching mathematics in a foreign language
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents the analysis of textbook-based obstacles to communication originating in the process of vocabulary and grammar acquisition within multicultural and sociocultural contexts.
Název v anglickém jazyce
Cultural and linguistic problems of the use of authentic textbooks when teaching mathematics in a foreign language
Popis výsledku anglicky
The paper presents the analysis of textbook-based obstacles to communication originating in the process of vocabulary and grammar acquisition within multicultural and sociocultural contexts.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0809" target="_blank" >GA406/02/0809: Různé podoby jazyka a jejich vliv na formování poznávacích procesů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ZDM: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik
ISSN
1615-679X
e-ISSN
—
Svazek periodika
37
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
109-115
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—