Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kulturní a lingvistické problémy použití autentických učebnic při výuce matematiky v cizím jazyce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00010569" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00010569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cultural and linguistic problems of the use of authentic textbooks when teaching mathematics in a foreign language

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents the analysis of textbook-based obstacles to communication originating in the process of vocabulary and grammar acquisition within multicultural and sociocultural contexts.

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural and linguistic problems of the use of authentic textbooks when teaching mathematics in a foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the analysis of textbook-based obstacles to communication originating in the process of vocabulary and grammar acquisition within multicultural and sociocultural contexts.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0809" target="_blank" >GA406/02/0809: Různé podoby jazyka a jejich vliv na formování poznávacích procesů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ZDM: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik

  • ISSN

    1615-679X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    37

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    109-115

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus