Nadaný žák
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00010589" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00010589 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadaný žák
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika vzdělávání nadaných žáků v současné škole v kontextu proměn současné základní školy upozorňuje na možnosti a meze diferenciace a socializace vzdělávání nadaných žáků.
Název v anglickém jazyce
Talented pupil
Popis výsledku anglicky
Education of talented pupils in contemporary basic and grammar school. Possibilities and limitations of differentiation and socialization of educational process for talented pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0246" target="_blank" >GA406/05/0246: Obsahová dimenze kurikula základní školy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Orientace české základní školy
ISBN
80-210-3870-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
113-123
Název nakladatele
Cetrnum pedagogického výzkumu MU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—