Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00010607" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00010607 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem je informovat čtenáře o výsledku výzkumu stresových a resilientních činitelů v rodinách dětí s dyslexií. Skupinu výzkumného šetření činilo 63 rodin. byla použita metody zakotvené teorie.
Název v anglickém jazyce
Stress and resiliency factors in families with children with specific learning disorders
Popis výsledku anglicky
The aim is to inform readers about the research on stress and resilience factors in families of children with dyslexia. The research group consisted of 63 families. Grounded theory method was used.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F04%2F0689" target="_blank" >GA406/04/0689: Analýza stresových a resilientních činitelů v rodinách dětí se specifickými poruchami učení (SPU)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
200-215
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—