Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah učitele a žáka jako komunikační problém

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110757" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00110757 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah učitele a žáka jako komunikační problém

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vztah učitele a žáka je nazírán v kontextu formujících se oborů školská komunikace, školský dialog/diskurz, které představují základní rámec edukační komunikace chápané interaktivně a komplexně. Pozornost je třeba věnovat především komunikaci mluvené a vztahu mezi předškolní a školou formovanou kompetencí. Řeč je nejen instrument, ale i limitující prostředí vzdělávacích a výchovných aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher-student relationship as a matter of communication

  • Popis výsledku anglicky

    Teacher-student relationship is seen in the context of incipient disciplines as school communication, school dialogue/discourse that represent the fundamental framework of educational communication being understood in an interactive and comprehensive way. The research should be focused mainly on spoken communication and on the relation between the pre-school competence and the one formed by school. Speech is not only an instrument but also a limiting environment of educational and nurturing activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.

  • ISBN

    80-7220-246-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Votobia

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    14. 12. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku