Teoretické a metodologické problémy skrytého školního programu (skrytého kurikula)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F05%3A00110811" target="_blank" >RIV/00216208:11410/05:00110811 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teoretické a metodologické problémy skrytého školního programu (skrytého kurikula)
Popis výsledku v původním jazyce
V článku autor popisuje problematiku skrytého školního programu a popisuje připravovaný výzkumný projekt s touto problematikou.
Název v anglickém jazyce
Theoretical and methodological problems of the hidden school programme (hidden curriculum)
Popis výsledku anglicky
In his paper the author describes the problems of the hidden curriculum and describes the research project under preparation dealing with these problems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Kvalita života v škole v centre pozornosti výzkumných projektov
ISBN
80-969146-2-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
PedF UK
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—