Žákovské projekty jako nástroj pro pěstování interdisciplinarity ve školních vzdělávacích programech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00007251" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00007251 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žákovské projekty jako nástroj pro pěstování interdisciplinarity ve školních vzdělávacích programech
Popis výsledku v původním jazyce
Žákovské projekty ve vyučování matematice jako jedna z možností pěstování interdisciplinarity ve vyučování. Ukázky konkrétních projektů.
Název v anglickém jazyce
Pupil projects as one of the possibilities to cultivate the interdisciplinarity in the education
Popis výsledku anglicky
Pupil projects as one of the possibilities to cultivate the interdisciplinarity in the education. Examples of the specific projects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F2444" target="_blank" >GA406/05/2444: Kultura vyučování matematice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jak učit matematice žáky ve věku 11 - 15 let
ISBN
80-86843-08-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
105-117
Název nakladatele
Vydavatelský servis
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—