Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Šťastná čísla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00008058" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00008058 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Lucky numbers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The activity Lucky numbers is presented at both teacher training and lower secondary students? levels. Its application in CLIL conditions is discussed and documented.

  • Název v anglickém jazyce

    Lucky numbers

  • Popis výsledku anglicky

    The activity Lucky numbers is presented at both teacher training and lower secondary students? levels. Its application in CLIL conditions is discussed and documented.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    BA - Obecná matematika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics. Comparison and Best Practices

  • ISBN

    978-88-8492-436-0

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    73-87

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Edizioni Plus - Pisa University press

  • Místo vydání

    Pisa

  • Kód UT WoS kapitoly