Klíčové trendy v proměnách vzdělávání učitelů primárních škol po roce 1989
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F06%3A00110793" target="_blank" >RIV/00216208:11410/06:00110793 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klíčové trendy v proměnách vzdělávání učitelů primárních škol po roce 1989
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza proměn vzdělávání učitelů primárních škol po roce 1989 v kontextu proměn prinárního vzdělávání v ČR.
Název v anglickém jazyce
Key trends in the changes in the primary school teacher education after velvet revolution in 1989
Popis výsledku anglicky
Analysis of the changes in the primary school teacher education after velvet revolution in 1989 in the context of changes of Czech primary education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematika 2 : Matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy
ISBN
80-244-1311-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Název nakladatele
PedF UP
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—