Diagnostika klíčových kompetencí žáků: 5. kompetence k učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00008090" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00008090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diagnostika klíčových kompetencí žáků: 5. kompetence k učení
Popis výsledku v původním jazyce
Diagnostika kompetence k učení. Analýza kompetence k učení v RVP. Faktory ovlivňující učení žáků. Dotazníky pro učitele a pro žáky.
Název v anglickém jazyce
Key competence assessment: 5. competence to learn
Popis výsledku anglicky
Competence to learn assessment. Competence to learn in the Framework Educational Programs. Factors influences pupil´s learning. Questionnaires for teachers and pupils.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická a psychologická diagnostika pro učitele na ZŠ
ISBN
80-86307-21-2
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
1-16
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Dr. Josef Raabe
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—