Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K metodice poslechu hudby se zaměřením na enviromentální výchovu

Popis výsledku

Možnosti ovlivnění vztahu člověka k přírodě. Setkání s Potopenou katedrálou Clauda Debussyho nabízí zážitek.

Klíčová slova

dialogpossibilityinfluencingmantowardnature

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    K metodice poslechu hudby se zaměřením na enviromentální výchovu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Možnosti ovlivnění vztahu člověka k přírodě. Setkání s Potopenou katedrálou Clauda Debussyho nabízí zážitek.

  • Název v anglickém jazyce

    A report tothr methodology of listening to a music with a focus on the enviromental education Possibilities of involving human relation to nature

  • Popis výsledku anglicky

    Meeting the Claude Debussy Sunken Cathedral offeres a great experience.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální otázky současné hudebně výchovné teorie a praxe II

  • ISBN

    978-80-7044-853-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    14. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2007