Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žákovské portfolio ? vhodná forma hodnocení environmentální výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00222281" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00222281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žákovské portfolio ? vhodná forma hodnocení environmentální výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek diskutuje výhody a nevýhody používání žákovského portfolia jako nástroje pro evaluaci průřezových témat (a také tématu environmentální výchova). Podává přehled historie využívání hodnocení na základě portfolia v ČR od využívání tohoto nástrojev rámci domácího (individuálního vzdělávání od roku 1998) až po využívání portfolia při hodnocení žáků prvního (a někde i druhého) stupně. Seznamuje čtenáře s obsahem, formou a různými typy žákovského portfolia. Věnuje se specifikům hodnocení environmentální výchovy a doporučuje portfoliové hodnocení jako nástroj hodnocení environmentální výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil´s portfolio - the best way of assesment of environmental education

  • Popis výsledku anglicky

    The article present portfolio assessment like one of the good way of evaluation of cross-curriculum subjects (and the environmental education too). It gives us the summary of history of portfolio assessment in Czech republic from 1998 in homeschooling and using in some of primary (and also somewhere secondary) schools. It present the form, content, types of pupil?s portfolios and it recommend the portfolio assessment like one of the best way how evaluate environmental education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Envigogika

  • ISSN

    1802-3061

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus