Přístupy ke vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním ve školní praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110282" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy ke vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním ve školní praxi
Popis výsledku v původním jazyce
: přehled výzkumných dat a závěrů z výzkumu podpory speciálních vzdělávacích potřeb žáků s chronickým onemocněním na českých základních školách.
Název v anglickém jazyce
Approaches to physically handicapped pupils´ education in school practice
Popis výsledku anglicky
Survey of dates and results researching special educational needs of pupils suffering from chronic diseases in Czech elementary schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Zpravodaj pedagogicko-psychologické poradenství
ISSN
1214-7230
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
53
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—