Dítě v osobnostním pojetí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00111004" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00111004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dítě v osobnostním pojetí
Popis výsledku v původním jazyce
Stať charakterizuje čtyři výchovné modely: dirigující, akcentující vývoj osobnosti z jejích vnitřních zdrojů, akcentující autoritu jako zdroj opory, apelující na potenciality dítěte.Aktualizace v edukační realitě.
Název v anglickém jazyce
Child from the personality point of view
Popis výsledku anglicky
Four educational models in relation to preschool children are presented: authoritarian, humanistic, based on the supporting authority and potentialities to de-velop.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dítě předškolního věku dříve a dnes, dnes a dříve
ISBN
978-80-7290-377-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
2. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—