Fostering students´ mathematical understanding by developing the culture of word problems
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222110" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222110 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Fostering students´ mathematical understanding by developing the culture of word problems
Popis výsledku v původním jazyce
The paper describes the results of one stage of a broader research focusing on changing learners? ?culture of problems?. It deals with one of its stages, posing problems with the same mathematical model.
Název v anglickém jazyce
Fostering students´ mathematical understanding by developing the culture of word problems
Popis výsledku anglicky
The paper describes the results of one stage of a broader research focusing on changing learners? ?culture of problems?. It deals with one of its stages, posing problems with the same mathematical model.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Symposium on Elementary Mathematics Teaching 09
ISBN
978-80-7290-398-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
23. 8. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—