Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222267" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222267 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18440/09:00002844
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem knihy je podnítit učitele matematiky zejména základní školy k zamyšlení nad stylem vyučování a nad možnostmi svoji pedagogickou práci zkvalitňovat. Jsou zde zachyceny soudobé světové trendy v didaktice matematiky, v pedagogice i v psychologii.
Název v anglickém jazyce
Child, school and mathematics : constructivist approaches to teaching
Popis výsledku anglicky
The aim of the book is to stimulate teachers particularly primary school teachers to reflect their educational strategy and their possibility to improve their pedagogical practice. Conteporary trends in world didactic of mathematics, pedagogy and psychology are depicted in the book.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0710" target="_blank" >GA406/08/0710: Rozvíjení matematické gramotnosti v základním vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7367-397-0
Počet stran knihy
240
Název nakladatele
Portál, s.r.o.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—