Pavučiny a Barevné trojice: Dvě aritmetická prostředí, v nichž je barva dominantní
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222365" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222365 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pavučiny a Barevné trojice: Dvě aritmetická prostředí, v nichž je barva dominantní
Popis výsledku v původním jazyce
Obě prostředí nabízí úlohy, které přispívají nejen do základní aritmetiky, ale i do dalších oblastí jako rovnice, relace, kombinatorika, pravděpodobnost, logika a rozvíjejí schopnost budovat řešitelské strategie.
Název v anglickém jazyce
Spider web and colour triad: two mathematical environments in which the colour is dominant
Popis výsledku anglicky
Both environments offer problems which contribute not only to elementary arithemtic but also to other areas like equations, relations, combinatorics, probability, logic and they develop the ability to build solving problem strategy
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dva dny s didaktikou matematiky 2009
ISBN
978-80-7290-420-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
UK v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
19. 2. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—