Otevřené hodiny spojené s dílnou - fraktály a matematické slohy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222434" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222434 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Otevřené hodiny spojené s dílnou - fraktály a matematické slohy
Popis výsledku v původním jazyce
jak a proč zařadit fraktály a matematický sloh do učiva matematiky na základní škole
Název v anglickém jazyce
Open lessons of maths and workshop - fractals and mathematical essay
Popis výsledku anglicky
Haw and why use theme of fractals and mathematical essay in lessons of MAths at basic school
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dva dny s didaktikou matematiky
ISBN
978-80-7290-421-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
UK PedF
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
19. 2. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—