Koncept vzdělávání v kultuře imigrantů a jejich vzdělávací potřeby.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F09%3A00222534" target="_blank" >RIV/00216208:11410/09:00222534 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koncept vzdělávání v kultuře imigrantů a jejich vzdělávací potřeby.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se věnuje otázce vzdělávacích strategií, které volí žáci a rodiče (imigranti) a jejich učitelé. Na příkladu dvou kazuistik analyzuje odlišné vzdělávací potřeby žáků z Vietnamu a rusky mluvících cizinců.
Název v anglickém jazyce
The concept of education in the culture of immigrants and their educational needs
Popis výsledku anglicky
Chapter focuses on educational strategies, which chooses pupils and parents (immigrants) and their teachers. The example of two case reports analyzing the different educational needs of school children in Vietnam and the Russian-speaking foreigners.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0805" target="_blank" >GA406/08/0805: Funkce kulturních modelů ve vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávací potřeby sociokulturně znevýhodněných. Případ SIM - Středisek intagrace menšin
ISBN
978-80-87178-06-5
Počet stran výsledku
33
Strana od-do
—
Počet stran knihy
364
Název nakladatele
ERMAT Praha, s.r.o.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—